Käyttöönotto

Multimentor Oy:n valtuuttama pääkäyttäjä luo uuden asiakasyrityksen järjestelmään. Tämän jälkeen luodaan asiakkaan nimeämät käyttäjät ja heille myönnetään sovitun mukaiset käyttöoikeudet. Kun olemme suorittaneet nämä vaiheet, toimitamme käyttäjille heidän käyttäjätunnuksensa ja salasanansa. Lisäksi käyttäjätunnusten jakamisen yhteydessä lähetämme tiiviin sähköisen käyttöoppaan koskien järjestelmän perustoiminnallisuuksia.

Tarvittaessa on mahdollista järjestää 1-2 tunnin mittainen käyttöönottokoulutus toimistollamme, asiakkaan kanssa sovituissa tiloissa tai puhelimitse. Käyttöönotto voidaan hoitaa viikossa tai kahdessa tilauksen saapumisesta riippuen asiakkaan aikatauluista tai toiveista. Tavallisesti asiakkaiden esittämät erityistoiveet koskevat käyttäjätunnusten toimittamista. Esim. mikäli yrityksen hallituksella on takanaan pitkä historia, voidaan hallituksen kokouksia koskevat dokumentit haluta viedä järjestelmään ennen kuin kaikilla hallituksen jäsenillä on sinne pääsy. Tällaisen vaiheen voi hoitaa myös Multimentor, mikäli asiakas toimittaa meille tarvittavat dokumentit.

Mikäli ongelmia ilmenee järjestelmän käyttöönoton alkupuolella, kuka tahansa asiakkaan käyttäjistä voi ottaa meihin itsenäisesti yhteyttä ja pyytää apua järjestelmän käyttöön liittyvissä asioissa.