Hallintapalvelun usein kysytyt kysymykset

Kuinka saan Hallintapalvelun käyttööni?

Lisätietoja palvelusta:
Minna Nykänen
Multimentor Oy
+358 50 555 1988

Käyttöönottovaiheessa teemme sopimuksen palvelun toimittamisesta, mikä käytännössä vaatii asiakkaalta sopimuksen läpilukemisen, allekirjoittamisen ja allekirjoitettujen kappaleiden toimittamisen meille. Asiakkaan ei siis tarvitse ottaa käyttöönsä tai asentaa uusia ohjelmistoja, koska järjestelmä toimii Internet-selaimen kautta.

Multimentorin edustaja suorittaa tarvittavat toimenpiteet palvelun käytön aloittamiseksi. Käyttäjätunnusten jakamisen jälkeen on mahdollista pitää koulutustilaisuus joko tapaamisen muodossa Jyväskylän alueella tai Helsingin seudulla tai tarvittaessa puhelimitse. Koulutustilaisuuden ajankohdan sovimme aina asiakkaan toiveiden mukaisesti. Lisäksi toimitamme sähköiset käyttöohjeet uuden käyttäjän tueksi.

Mitä palvelun käyttöönotto maksaa?

Basic-pakettimme kustantaa 150 euroa kuukaudessa (alv 0%). Hinnoittelusta saatte lisätietoja ottamalla yhteyttä Minna Nykäseen: +358 50 555 1988

Kuinka paljon palvelun käyttöönotto vie aikaa?

Tavoitteenamme on saada käyttöönottoon liittyvät toimet suoritettua viikon sisällä tilauksen vahvistumisesta. Käyttöönotto voidaan suorittaa myös asiakkaiden toiveiden mukaisesti, mikä usein tarkoittaa käytännössä käyttöönoton porrastamista niin, että tehtävän valmistumiseen menee yli viikko. Asiakkaan kannalta käyttöönotto ei ole aikaa vievää. Kaikki käyttöönottoon liittyvät toimet suorittaa Multimentor, jolloin asiakkaan tehtäväksi jää sopimuksen allekirjoittaminen ja mahdollinen 1-2 tunnin käyttöönottokoulutukseen osallistuminen. Koulutus voidaan hoitaa myös puhelimitse.

Kuinka varmistetaan, että luottamuksellinen tieto on turvassa järjestelmässä?

Palvelimemme sijaitsevat kansainväliset vaatimukset täyttävässä palvelinsalissa. Salin tekniikka on varmennettu toimintahäiriöiden varalta. Liikenne palveluntarjoajanverkossa on salattu VPN-yhteyksin. Yhteys palvelimiin tapahtuu salasanalla suojatulla yksityisellä avaimella SSH-yhteyden kautta. Tietojen säilyminen turvataan varmuuskopioin, jotka säilytetään asianmukaisissa tiloissa. Kaikkeen järjestelmässä olevaan tietoon on pääsy MultiMentorin valtuuttamilla henkilöillä, jotka ovat allekirjoittaneet asianmukaiset luottamuksellisuussopimukset. Järjestelmää hallinnoivat henkilöt ovat myös tietoisia tavanomaisista tietosuojakäytännöistä. Käyttäjätunnusten joutuminen vääriin käsiin pyritään estämään toimittamalla käyttäjätunnus ja salasana eri paikkoihin MultiMentorille ilmoitettujen tietojen mukaisesti. Käyttäjä voi itse vaihtaa salasanansa ja tämä suositellaankin tehtäväksi säännöllisin väliajoin. Lisäksi käyttäjiä ohjeistetaan vahvan salasanan luomisessa.

Mistä voin saada apua palvelun käyttämiseen liittyvissä ongelmatilanteissa?

Tukipalvelunumeromme on toiminnassa arkipäivisin palveluaikaan. Tavoitatte meidät numerosta 040 580 1818. Lisäksi voitte ottaa yhteyttä osoitteeseen info@multimentor.fi.

Olen kadottanut käyttäjätunnukseni/salasanani. Minne voin ottaa yhteyttä?

Tukipalvelunumeromme on toiminnassa arkipäivisin palveluaikaan. Tavoitatte meidät numerosta 040 580 1818. Lisäksi voitte ottaa yhteyttä osoitteeseen info@multimentor.fi . Mikäli asianne on kiireellinen, suosittelemme yhteydenottoa puhelimitse.